voetbalschoenen goedkoop heb ik geen
نوشته شده توسط : beats by dre pro,dr dre beats pro, monst

Moderne informatiemaatschappij. Een van de mogelijke antwoorden heeft volgens mij te maken satisfied de rol van de overheid. Dat is geen vraaggestuurde organisatie. De overheid is er per definitie niet voor de vraag van de individu. De overheid is er om het functioneren van het collectief de samenleving, de economie binnen de grenzen van de maatschappelijke normen en waarden mogelijk te maken. De vraagsturing zit in het democratisch bestel en het proces ingebakken. Immers, elke four jaar kiezen we vertegenwoordigers die de vraag articuleren, op basis waarvan het collectieve belang wordt bepaald. Voorbeeld: ik heb helemaal geen behoefte aan een bouwvergunning. Ik wil gewoon kunnen bouwen wat ik wil. Daar heb ik de overheid niet voor nodig, als opdrachtgever bepaal ik zelf wel wat de kwaliteitseisen zijn (veilig, duurzaam, goedkoop). Dus als individ voetbalschoenen goedkoop heb ik geen behoefte aan overheidsdiensten en producten. Maar ik wil ook niet dat mijn beide buren allebei internet toevallig grote followers van tekenfilms huizen bouwen in de vorm van de kop van Mickey Mouse en Shrek. Om maar eens wat te noemen. Dat is dus het belang van het collectief. De overheid is de partij die betrouwbare informatie levert aan de maatschappij zodat deze als collectief kan functioneren. De overheid verschaft de identiteit zodat ik eigendom kan verwerven en nog veel meer kan doen. Dat pleit natuurlijk voor het openbaar maken van de juiste informatie. Maar de context van die informatie is hierin essentieel het is juist die context die die informatie zo belangrijk en toepasbaar maakt. Ik wil niet dat iedereen zomaar mijn medisch file in kan zien. Privacy is dus een individueel belang. Maar een politieagent die bij een ongeluk assisteert, zou wel graag toegang willen hebben tot die informatie, zodat hij kan bepalen op welke wijze de eerste hulp toegediend kan worden. Collectief belang. Zomaar alles 'twee punt nul' maken omdat dat nu de hype is, heeft geen zin. Vraagsturing voetbalschoenen outlet is nodig, omdat het juist context aanbrengt. Context die vanuit het bewaken van het collectieve belang gevoed wordt, ray ban goedkoop en goedkope ray ban zonnebrillen niet vanuit een mogelijk commercieel belang, of een politiek belang. Het is juist de overheid die deze context bewaakt, en daarmee het functioneren van de maatschappij mogelijk maakt. Reactie van Herko Coomans op 22 Oktober 2009 op thirteen.31 Het is helemaal niet 'schokkend dat er nog steeds 1. websites worden ontwikkeld', integendeel. Maar ik ben het wel met je eens dat de overheid nog maar weinig professionaliteit toont bij de toepassing van de juiste technologien. Reactie van Herko Coomans op 22 Oktober 2009 op 12.43 Technisch gezien is het sociale web (wat vaak bedoeld wordt satisfied web2.) zeker niets meer dan internet one.. De allereerste browser was tegelijkertijd een editor. Het hele web zou door iedereen bewerkt moeten kunnen worden zo is het gebouwd. Hypertext was er niet alleen voor de navigatie, maar zodat mensen de inhoud kunnen verrijken satisfied (semantische, cognitieve) verbanden met andere stukken op dat web. Met andere woorden, hypertext was ervoor om





:: برچسب‌ها: goedkope ray ban zonnebrillen,goedkope rayban,goedkope ray ban kopen ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: